Jelenlegi helyBeszerzési kérdések

Beszerzési kérdések


Mi a drón beszerzés "menetrendje" ?

Konkrét érdeklődés esetén először egy beszélgetés során felmérjük a leendő drón tulajdonos igényeit és lehetőségeit. Közösen megállapítjuk, hogy milyen feladatok végrehajtására szeretné használni a drónt. Javaslatot teszünk a megfelelő konfigurációra, és egy előzetes beruházási keretetösszeget is megadunk. Ha a partner szükségesnek tartja, akkor a választotthoz hasonló (szerencsés esetben azonos) géptípussal bemutatót is tartunk. Ezt követően kidolgozzuk a leszállítandó rendszerre vonatkozó árajánlatot. Amennyiben a partner megrendeli a felszerelést, akkor a megrendeléstől számított 3-4 héten belül leszállítjuk a rendszert, és elvégezzük a kezelő személyzet betanítását. Kapcsolatunk itt nem ér véget, sőt ezt követően folyamatos kapcsolattartás, információ- és tapasztalatcsere jellemzi a két fél kapcsolatát.

Teljes rendszer megrendelése esetén milyen szoftvert szállít a GeoDrone.hu ?

A GeoDrone.hu a 3DSurvey, a Photoscan, valamint a PIX4Dmapper szoftverét ajánlja térképészeti célokra. Ezek kezelésének oktatását vállaljuk.

Van garancia drónra ?

Igen, 1 év korlátozott garanciát vállalunk a termékre. Ez a meghibásodott alkatrész ingyenes cseréjét jelenti, de nem vállalunk felelősséget az okozott kárért. A felhasználónak a károk fedezése érdekében eszköz- és felelősségbiztosítást ajánlott kötnie.

 

Tegye fel további kérdéseit, vagy ossza meg velünk tapasztalatait és véleményét alább, hozzászólásként !

Navigáció

Barátok a Facebook-on